astridsfotoblogg

Alla inlägg under juni 2010

Av astrid hjelm - 30 juni 2010 18:21

i dag vakna jag och Rut vid åtta,Sen gick vi ut så hon fick gå på toa ;D

Sen kolla vi på tv och åt frukost !:D

Sen ringde jag bella och fråga om vi skulle va och det ville hon så hon kom till mig efter hon vat på stan,När bella kom backa vi chokladbollar mums...Sen har vi bussat med hundarna :DDDDD

Nu sitter man här gämte mig ligger Rut och sover :DDD!

 

////////////////Asssssssssssssssssstrid Hjeeeeeeeeeeeeeelm

 

 

 

 

 

 

 

Puss&Kram

Av astrid hjelm - 29 juni 2010 14:18

Det börja med att jag vakta vid 5.00 -_- pågrund av att Rut gick om kring i mon säng så jag fick ta ut henne i trädgården så hon fick göra 1 & 2 :D

Se kunnde jag inte somna om inte Rut heller så vi kolla på tv lite sen lekte vi lite,Sen har jag inte gjort så mke :D

nu sitter jag i soffan med en tröt liten rut som ligger och sover :D<3

Sen när hon vaknar blir det att gå ut i trädgården och leka lite :DD

Hon är så sööt & jätte bussig!:D

 

///////////////////Asssssssssssssssstrid Hjeeeeeeeeeeeelm






Puss&kram

Av astrid hjelm - 28 juni 2010 14:12

I dag har man inte gjort så mke,Jag har varit på stan till vallters så dom fick kolla på mitt minneskort efter som att en viss persson låst det ;D

Men senare i dag blir det att hämta rut :DDDDDDDDDDDD<3

 

 

 

/////////////////////////Assssssssssssssssssssssstrid hjeeeeeeeeeeeeelm





 

 

Puss&Kram

Av astrid hjelm - 27 juni 2010 15:04

I går varJag med bella vi var i min sommarstuga och daaampa (A)

I dag har jag inte gjort mke alls,Men sen vid 18.00 ska jag till min kusin och fyra han för han fyllerår :DDDDD

 

//////////////////////Asssssssssssssssssssssstrid hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeelm










Puss&Kram

Av astrid hjelm - 26 juni 2010 11:58

Jag ska skriva lite om min midsommar ;D

Min familj åkte till gunnebo (godisafären) där vi skulle möta mina kusiner vi skulle in och köpa godis som vi sen skulle ha med till grönhult :)

Sen när vi kom till grönhult hoppa jag och mathilda lite med Viky (stav)

Sen hoppa vi sdutsmatta och lite andra saker,Jag fick såklart hällsa på tintin <3

Sen var det dags att äta,Hahah Mathilda spilde Fanta så jag fick på min kläning ;D

Sen gick vi en promenad i kohagen jag trampa i koskit -_-:)

Sen när vi kom tbx spela vi krocket (stav)Hahahah massa garv kan jag säga,Filip&Pontus vann såklart men jag kom två (Y)

Sen gick vi och fodra hästarna och tog in dom :D

Sen upp och äta efterrätt ;DD

Sen fick jag och Mathilda för oss att vi skulle gå till fodbollsplanen där en massa folk va men vi ångra oss så vi gick hem igen och hoppastudsmatta  :)

Sen skulle vi köra kubb HAHA det var tjejer mot killar alla var med och spela förutom Filip och pontus,Killarna vann båda gångerna ;D

Sen gick vi in och satte oss i den stora salen :))!

Sen åkte vi hem runt kavrt över ett!<3

 

Mycket rolig midsommar med mycket garv,Tack alla människorl!;DD

 

////////////////////////Assssssssssssssssstrid hjeeeeeeeeeeeelm











Puss&Kram

Av astrid hjelm - 24 juni 2010 21:32

I dag (Torsdag)

Jag gick upp vi sju för Sara skulle komma och hämta mig och Lovisa vid åtta :)

Jag gick upp åt frukost och en massa annat,Sen komm Sara och vi åkte till hennes andra stall och vi fick se dom tre sööta fölen ;D

Sen gjorde vi litte saker i stallet!Sen skulle vi till två andra hästar och Sara smörde/spruta in dom med lite flygspary ochsånt ;D

Sen åkte vi till den nya godis affärn innan vi skulle hem till stuverum jag och lollo köpte godis tsm ;)

Sen när vi kom till suverum åt vi lite och släppte ut hundarna;D

Sen gick vi ner och bada och hade mega kul ;DD

Tack för dagen Lovisa&Sara

 

Onsdag

jag gick upp ringde Bella och fråga i fall vi skulle vah och det vill hon Så jag cykla till henne vid tolv sen cykla vi ner till stan tog en glass och satte oss vi hamnen (Y)

Sen ringde bellas mamma och undra om vi ville med och bada i toven och det ville vi ofc ;D

Så var vi där sen åkte vi hem till mig och Dammmpa ,Vi gick ut och skulle fota men vi spela in massa damp vidon också  :D

 

 

 

 

 

 

///////////////////////////////////////////////Asssssssssssssssstrid hjeeeeeeeelm

 

 

 

 

 

 

 

Puss&kram

Av astrid hjelm - 22 juni 2010 19:43

i dag blev det att åka till stuverum med Lovisa,Och i dag tog vi med oss bad klädder (A)

Så vi gick ner till bryggan jag,Lovisa & Sara...Jag och lovisa bada (Y')

Sen var vi med valparna,Dom är så sööta och tänk att jag ska ha en av dom ;D§

Men det blev ingen ridnig i dag för verken jag eller Sara hade nån lust att rida när det är så varmt så vi bada ist ;DDD

 

Sen till målserum och rida lektion på Tintomara gick bra (A'

 

 

////////////////////////////Asssssssssssssssssssssstrid Hjeeeeeeeeelm











Puss&kram

Av astrid hjelm - 21 juni 2010 20:12

i dag har jag och min mamma vat lite överallt (y'

Vi har köpt en massa saker till Rut ;D

Sen drog jag mig ut till stallet och rida tinto.Jag red ut mamma gick med Hilda,Gick bra hon var ganska pigg på vägen hem ;DDD§

 

 

///////////////////////////////////////////Assssssssssssssssssssssstrid Hjeeeeeeeeeeeeeelm

 

 

 

 

 

 

Puss&Kram

Presentation


Jag fotar gansska mycket och det är kul,Så ni kommer få se några bilder som jag tagit :D!

Jag fotar med en Nikon D5000

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards