astridsfotoblogg

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av astrid hjelm - 3 juli 2010 09:35

  

Av astrid hjelm - 3 juli 2010 09:08

Igår var jag med brudarna och åt på Harrys Anna,Bella och Lydia,Hahahahaha mycket kul asså!

han som servera bah :vill ni betala

vi bah :Jah

vi satt där i en timme och vänta på att han skulle komma ;DD

Sen gick vi till donken och skulle äta galss,Några skulle gå på toa och då vart en tjej med en barnvagn som skulle ut och jag hållde upp   

dören till henne och Anna stog gämte mig så när vi hållde upp dören så var det en annan som också skulle ut och den som var där inne fick typ stå och dra i dören eftersom att jag & Anna stog i för hans dör när jag skulle hjälpa tjejen med barnvagnen,Sen fick han komma ut och det var en KILLE han gick fel anntar jag ?:D

vi hållde på att garva i gäloss ;))

Sen gick vi och köpte glass vi skulle gjort det på donken men vi gjorde inte det,Sen satte vi oss vid hamnen...Sen gick vi till stadsparken och dampa sen fick vi föross att vi skulle spela minigolf :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vad ska jag säga ? alla sög ;D

 

1.Anna

2.lydia

3.Bäästa jag

4.Bella

 

Sen drog jag hem...Tack för en underbar kväll bruttor  !:DDDDDDDDDDDDD§

 

 

///////////////////////////Asssssssssssssssssssstrid hjeeeeeeeeeeelm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puss&Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag fotar gansska mycket och det är kul,Så ni kommer få se några bilder som jag tagit :D!

Jag fotar med en Nikon D5000

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards